logo


ZIPIO DRAUGAI Facebook paskyra



OBUOLIO DRAUGAI Facebook paskyra



Kalendorių sukūrė Vilniaus l.-d. RŪTA pedagogės Oksana Dunovskaja ir Aida Kaunienė




2016_uz-saugia-lietuva_logo

Mes prisijungėme prie nacionalinės kampanijos „Už saugią Lietuvą“




ikimokyklinis.lt_logo

VAIKO LABUI
informacinis partneris





Asmens duomenų apsaugos tvarkos aprašasAsmens duomenų apsaugos tvarkos aprašas

Turinys

Programa ,,Zipio draugai“ skirta vaikams, ugdomiems ikimokyklinių įstaigų, darželių-mokyklų ir bendrojo lavinimo mokyklų ikimokyklinėse bei priešmokyklinėse grupėse ir pirmosiose klasėse. Vaikai per vienerius mokslo metus dalyvauja 24 programos valandėlėse, kurios vyksta kartą per savaitę. Kiekvienos valandėlės trukmė – 45 minutės.


Zipio-draugai-logo-skaidrus

Programa remiasi šešių pasakojimų ciklu, pavadintu ,,Zipio draugai“. Zipis yra vabaliukas, o jo draugai – keletas mažų vaikų. Pasakojimuose jie susiduria su daugumai vaikų pažįstamais dalykais: draugyste, bendravimu, vienatve, priekabiavimu, pasikeitimų ir netekties, susidūrimo su dar nepatirtais dalykais išgyvenimu. Kiekvienas pasakojimas ryškiai spalvingai iliustruotas.

24 valandėlės padalytos į šešias dalis, skirtas temoms ,,Jausmai“, „Bendravimas“, „Tarpusavio santykių užmezgimas ir nutraukimas“, „Konflikto sprendimas“, „Pasikeitimo ir netekties išgyvenimas“, „Įveikiame“. Kiekviena dalis išdalinta į 4 valandėles. Pavyzdžiui, pirmojoje dalyje kalbama apie jausmus. Ją sudaro keturios valandėlės, kuriose kalbama apie liūdesį ir džiaugsmą, pyktį ar susierzinimą, pavydą ir jaudulį.

Kiekvienos valandėlės pradžioje pedagogas perskaito pasakojimo ištrauką, o paskui vaikai atlieka įvairias užduotis, pavyzdžiui, piešia, diskutuoja, vaidina. Šių užduočių tikslas – padėti vaikams pažinti ir suprasti savo jausmus ir elgesį.

Mažų vaikų ugdymui(si) labai daug įtakos turi kartojimas. Kiekvienos valandėlės pradžioje pakartojama, kas buvo išmokta praeitą savaitę, o patys svarbiausi dalykai nuolat primenami per visą programos įgyvendinimo laikotarpį. Be to, vaikai gali parsinešti valandėlių metu nupieštus piešinukus namo, kad galėtų pasidalinti ir papasakoti apie ,,Zipio draugų“ valandėles tėvams. Valandėlių metu įgytiems pozityviems įgūdžiams įtvirtinti labai daug reikšmės turi ir tai, kiek palaikymo ir supratimo vaikas sulauks iš jam artimos aplinkos, o ypač iš svarbiausių jo gyvenime žmonių – savo tėvų.

Čia Jūs galite susipažinti su visų 6 programos ,,Zipio draugai“ dalių santrauka.
Čia Jūs galite susipažinti su programos metodinės medžiagos pavyzdžiais.

pic01 pic02 pic03 pic04

Plačiau apie programą ,,Zipio draugai“ Jūs galite perskaityti išsamiame informaciniame buklete ,,Įvadas į programą ,,Zipio draugai“, kur sužinosite, kokia tai programa ir pagrindinius jos įgyvendinimo principus, tikslus, kaip ji įgyvendinama bei trumpai susipažinsite su programosmedžiaga.
Čia Jūs galite parsisiųsdinti informacinį bukletą ,,Įvadas į programą ,,Zipio draugai“ PDF formatu.

8-kortele-gera
Programa ,,Zipio draugai“ skirta vaikams, ugdomiems ikimokyklinių įstaigų, darželių-mokyklų ir bendrojo lavinimo mokyklų ikimokyklinėse bei priešmokyklinėse grupėse ir pirmosiose klasėse. Vaikai per vienerius mokslo metus dalyvauja 24 programos valandėlėse, kurios vyksta kartą per savaitę. Kiekvienos valandėlės trukmė – 45 minutės. Zipio-draugai-logo-skaidrus

Programa remiasi šešių pasakojimų ciklu, pavadintu ,,Zipio draugai“. Zipis yra vabaliukas, o jo draugai – keletas mažų vaikų. Pasakojimuose jie susiduria su daugumai vaikų pažįstamais dalykais: draugyste, bendravimu, vienatve, priekabiavimu, pasikeitimų ir netekties, susidūrimo su dar nepatirtais dalykais išgyvenimu. Kiekvienas pasakojimas ryškiai spalvingai iliustruotas.

24 valandėlės padalytos į šešias dalis, skirtas temoms ,,Jausmai“, „Bendravimas“, „Tarpusavio santykių užmezgimas ir nutraukimas“, „Konflikto sprendimas“, „Pasikeitimo ir netekties išgyvenimas“, „Įveikiame“. Kiekviena dalis išdalinta į 4 valandėles. Pavyzdžiui, pirmojoje dalyje kalbama apie jausmus. Ją sudaro keturios valandėlės, kuriose kalbama apie liūdesį ir džiaugsmą, pyktį ar susierzinimą, pavydą ir jaudulį.

Kiekvienos valandėlės pradžioje pedagogas perskaito pasakojimo ištrauką, o paskui vaikai atlieka įvairias užduotis, pavyzdžiui, piešia, diskutuoja, vaidina. Šių užduočių tikslas – padėti vaikams pažinti ir suprasti savo jausmus ir elgesį.

Mažų vaikų ugdymui(si) labai daug įtakos turi kartojimas. Kiekvienos valandėlės pradžioje pakartojama, kas buvo išmokta praeitą savaitę, o patys svarbiausi dalykai nuolat primenami per visą programos įgyvendinimo laikotarpį. Be to, vaikai gali parsinešti valandėlių metu nupieštus piešinukus namo, kad galėtų pasidalinti ir papasakoti apie ,,Zipio draugų“ valandėles tėvams. Valandėlių metu įgytiems pozityviems įgūdžiams įtvirtinti labai daug reikšmės turi ir tai, kiek palaikymo ir supratimo vaikas sulauks iš jam artimos aplinkos, o ypač iš svarbiausių jo gyvenime žmonių – savo tėvų.

Čia Jūs galite susipažinti su visų 6 programos ,,Zipio draugai“ dalių santrauka.
Čia Jūs galite susipažinti su programos metodinės medžiagos pavyzdžiais.

Plačiau apie programą ,,Zipio draugai“ Jūs galite perskaityti išsamiame informaciniame buklete ,,Įvadas į programą ,,Zipio draugai“, kur sužinosite, kokia tai programa ir pagrindinius jos įgyvendinimo principus, tikslus, kaip ji įgyvendinama bei trumpai susipažinsite su programos medžiaga.

 

 

 

 

 

 

 

Čia Jūs galite parsisiųsdinti informacinį bukletą ,,Įvadas į programą ,,Zipio draugai“ PDF formatu.